1. #1

    Nowa karta i nowa mechanika w nadchodzącym patchu.



    Prosto ze streama mkrr3, a ten dostał ją prosto od dewelopera.
    Share this post

  2. #2
    Czy to bije 2 razy? tzn 1 w turze przeciwnika i 1 w naszej? pisze "at the beggining of the action phase, this creature automaticly attacks" więc...?
    Share this post

  3. #3
    Ciekawa mechanika, pozwalająca na tworzenie silniejszych kart w niższej cenie. Karta taka będzie łatwiejsza do skontrowania, do tego nie da się rzucić jej buffa na pojednyczą turę. Ale jeśli ktoś nie będzie miał jak go zablokować lub szybko zabić może baardzo mocno namieszać.

    Co do tego konkretnego stworka nie jestem pewien czy znajdzie sobie miejsce w wielu taliach, bo przynajmniej przed dodatkiem większość inferno decków to rushe z max 4 poziomowymi bestiami.

    PS. artwork super
    Share this post

  4. #4
    Rzeczywiście, brakuje your/your's opponent. Być może oznacza to, że atakuje zarówno na początku tury właściciela i przeciwnika
    Share this post

  5. #5
    Nie sądzę aby miał dwa ataki, zwróćcie uwagę, że to zwykła karta a nie żaden unikat czy coś.
    Share this post

  6. #6
    No, ale jednak jest dosyć drogi.
    Share this post

  7. #7
    Będzie to pewnie "niedomówienie". Atak w turze przeciwnika? Do tego z szerokim atakiem? To mogłoby dosyć szybko wyczyścić 3/4 stołu. Chociaż kto stawia dwa stwory koło siebie grając przeciwko Inferno.
    Jednak taki podwójny atak bardzo by pasował do Berserkera i wprowadziłby wiele ciekawych możliwości. pod warunkiem, że więcej kart by miało taki bajer.
    Share this post

  8. #8
    W naszej turze to atakuje. Znaczy to tyle, że na początku naszej tury atakuje(niezależnie od naszej woli), więc przeciwnik może sobie odsunąć stworka, czyli taki dwukrotny atak w naszej turze łatwy do skontrolowania, dobre, bo w jednej turze na nieobstawionej linii 8 hp może zabrać bohaterowi. Ta karta ma jedną wadę, może zostać mocno skontrowana przez karty z wysokim odwetem typu wilczy pretorianin oraz przez każdego storka, który objął szeroki atak przez co od każdego dostaje obrażenia odwetowe.
    Share this post

  9. #9
    Morgotheron, czyli uważasz, że będzie to stworek z "podwójnym" atakiem, z czego pierwszy, niezależny od nas na początku naszej tury będzie atakował tylko cel przed nim, a drugi, który sami zainicjujemy będzie szerokim atakiem? Ma to sens biorąc pod uwagę dodatkowe zdanie "This count as only one attack".

    A może w turze przeciwnika wykonuje pojedynczy atak, a w naszej normalnie nim atakujemy z szeroki?
    Share this post

  10. #10
    "This count as only one attack". To zdanie dotyczy tylko i wyłącznie szerokiego ataku, a nie zdolności berserker.
    Z pewnością nie w turze przeciwnika, bo nie ma wyrażenia action OPPONENT phase. Jakby tak było stworek byłby po prostu zbyt mocny, to byłby wtedy taki "szybko-szeroki" atak.
    Share this post