banimento por auxilio de cheater

estou extremamente puto com essa bosta da ubisoft me baniu por 15 dias por auxilio de cheater...porra...essas porra bani o jogador e no oferece mais detalhes..eu jogo com muitos players e sempre fui contra essa porcaria. onde posso reclamar formalmente pra esse lixo chamado ubisoft.

No cometa o crime se voc no pode fazer o tempo.

xcel30's Avatar Senior Member
    ele so faz isso se voce constantemente entra em um grupo pra jogar com alguem que descobrem que ja trapaceia, entao esse tipo de coisa nao acontece por acidente tao facil assim cara.

Originally Posted by Rato.mano_Khur Go to original post
    i'm extremely p*ssed off with this s**t from ubisoft banned me for 15 days for cheater help ... damn ... that f*****g banned the player and offers no further details.i play with many players and always went against that crap. where can I formally complain about this junk called ubisoft.
    So basically what you're saying is that you got someone to boost you because other people were doing it. But you didn't mind how that would ruin honest players' games and now you're having a hissy fit because you got a short ban. Another prime candidate for a ban extension.