1. #1
    Share this post

  2. #2
    Share this post

  3. #3
    Bastard, you beat me to it.
    Anyway guys, wanna see something funny?
    http://1191adb.com

    Ubisoft stole my fansite's logo!
    (no, before you troll I'm not actually claiming they stole it, but come on, don't you see a resemblance?)

    Read the latest news post on the site for more

    Nevertheless while I'm busy laughing at that I'm very excited for this and this should be a great game. I hope.
    Share this post

  4. #4
    Murcuseo's Avatar Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,206
    <BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">It's expected Ubisoft will announce its fiscal quarterly results later this month. </div></BLOCKQUOTE>

    That bit of news should keep certain militant whiners happy... auch wait, did I just derail the topic...oops!

    Also, I'm liking the sound of the MP... although it doesn't actually tell you much and I'd be happy with any news lol
    Share this post

  5. #5
    Fall 2010? I though it was going to be released in Q1 2011.

    Is it an expansion? The ROME story + multiplayer only? Everything should be answered now that the initial details have been leaked.
    Share this post

  6. #6
    Yes!!! Finally something other than just a name.

    Looks like you can play as different classes? On the left of whom I'm gonna presume is Ezio there's a thief (or maybe a brawler) a doctor guy, and a gypsy? And on the right there's what seems to be another assassin, a courtesan, and a monk. Interesting. I could be way off, but this is just what I'm guessing.
    Share this post

  7. #7
    M-dahaka's Avatar Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    1,127
    the cover says PS3, XBOX360 AND PC!
    thank god, finaly, we have confirmation it's on PC.
    I hate that crap where they tell "It's coming to consoles this fall!" WHAT ABOUT PC???
    Share this post

  8. #8
    i hope to see all cities from AC 2.
    Share this post

  9. #9
    ive got too say somethings about this look absolutely horrible... i don't know just a feeling... of course we have basically no information, so no reason to judge yet
    Share this post

  10. #10
    sm312's Avatar Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    483
    I know I haven't been on much but have been reading and I just wanted to share my excitement by(I'm Sorry!)



    HELL YEAH THIS GAME IS GONNA BE AWESOME SCREW REACH, CRYSIS, AND WHATEVER AC:B FTFW!
    Share this post

Page 1 of 11 123 ... Last ►►