Problem solved by Ubisoft (... in my case ..)

.. for two days now, the game started to work ... keeping my bailouts. I hope this communication is useful to someone ...

I FOUND THE FIX go to your save date and delete the saved OPTIONS it somehow blocks all access but as soon as I deleted the OPTIONS saved data the game started to work

Compré el juego en 2019 y el problema sigue sin arreglar

El día 03/03/219 compré Toy soldiers: War chest en las rebajas de Ubisoft en la PS Store.

Arranco el juego, termino el tutorial y el juego se queda congelado en el menú principal.

Entro en foros en la red para encontrar que éste problema lleva sin resolverse desde 2015.

La única solución que me dan es poner a mi consola la fecha del 01/08/2015 y desconectarla de internet. ¿En serio? ¿Es ésto solución?

Por favor, sacad un parche o una actualización que solucione ésto, o dejad de vender el juego. Me parece de sinvergüenzas engañas a los usuarios de ésta forma.

Still broken Freeze to menu xbox

I've tried numerous ubisoft tickets and they do not want to help or address Signal Studios that their game is broke. They have no problem selling a broken game and collecting money but when it comes to fixing it not so much. The only work around is to set your console as home console, then reset it, then set console date to jan 2015 then reset conole and remain in offline mode. But once you go online then we have to repeat all of these steps. Shame on Ubisoft and Signal Studios.