PDA

View Full Version : Comiesięczne mistrzostwa polskiego community!



guest-fVDcHls3
04-17-2014, 05:30 PM
Witajcie Czempioni!

Pragnę przedstawić wszystkim serię nowych wydarzeń polskiego community! Jak pewnie wiece od dłuższego czasu w każdy wtorek i czwartek rozgrywane są szwajcary w których można wygrać ciekawe nagrody, dodatkowo w każdy piątek organizowany jest turniej w którym gracze rywalizują walcząc określonym typem bohatera.
Chcemy jeszcze bardziej was zmotywować do rywalizacji i do jeszcze większego zaangażowania, dlatego wraz z CM'ami postanowiliśmy zorganizować co miesięczny turniej dla najlepszych graczy biorących udział w naszych formowych turniejach. Poczynając od szwajcara z dnia 15.04.2013 będziemy przyznawać punkty dla najlepszych w danym turnieju:

W szwajcarze miejsca Bedą punktowane następująco:
• 1) miejsce 5pkt
• 2) 3pkt
• 3) 2pkt
• 4) 1pkt

Natomiast dla najlepszych graczy piątkowych 'imprezowych' turniejów przewidziano następującą punktacje:
• 1) miejsce 10pkt
• 2) 8pkt
• 3) 6pkt
• 4) 5pkt
• 5-8) 3pkt

Z zastrzeżeniem, że ilość punktowanych miejsc nie może przekroczyć polowy zawodników biorących udział w turnieju (w takim wypadku liczba pkt zostanie adekwatnie zmniejszona).

Punkty te będą sumowane i na ich postawie zostanie wyłonionych 8 najlepszych graczy którzy będą mieli prawo wziąć udział w turnieju finałowym o tytuł mistrza danego miesiąca.
Oczywiście co byłby to za turniej gdyby nie przewidziano nagród dla zwycięzców:

• 1) 24 tyś złota + kod do gry (HoN + tytuł na forum np. Polish Community Champion April '14 )
• 2) 20 tyś
• 3)16 tyś
• 4) 8 tyś
• 5-8) 4,8 tyś

Dodatkowo dla pierwszej 12 z każdego miesiąca która nazbiera największą ilość punktów przewidziano nagrody w postaci kodów na boosty XP oraz złota, ale to nie wszystko! Spośród wszystkich biorących udział którzy nie zakwalifikowali się do finałowego turnieju zostanie wylosowany jeden szczęśliwiec który otrzyma kod na pakiet najnowszego dodatku!


Mam nadzieje, że nowa forma rywalizacji wam odpowiada i już niedługo wyłonimy pierwszego mistrza polskiego community!


Aktualną punktacje znajdziecie tutaj:
Kwiecień:
http://forums.ubi.com/showthread.php/871072-Comiesięczne-mistrzostwa-polskiego-community-wyniki-kwiecień-2014
Maj:
http://forums.ubi.com/showthread.php/877086-omiesi%C4%99czne-mistrzostwa-polskiego-community-wyniki-maj-2014?p=9956069#post9956069

guest-fVDcHls3
04-17-2014, 05:32 PM
P.S mam nadzieje, ze znajdzie sie jakas dobra dusza i zrobi ladny banerek do eventu bo ja artystycznie jestem sprawny inaczej. :)
P.S2 aktualna ilosc pkt zostanie podana po dzisiejszym szwajcarze.

Rimuel
04-17-2014, 08:22 PM
Zrobiłem grafikę :)
co sądzicie? :D
http://s3.ifotos.pl/img/kwiecie20_exsxxep.png

grzechu0x0
04-17-2014, 08:24 PM
Fajny pomysł, tylko te nagrody nie przykuwają uwagi :P jak na co miesięczne

Gonzo772011
04-17-2014, 09:08 PM
Moim zdaniem bardzo fajny pomysł. A co do kolegi wyżej, może i jest to co miesiąc ale to jest taki dodatek. Mogło by nie być tego i nikt by nie narzekał. A teraz jak jesteś dobry i masz farta do kart to będziesz mógł się cieszyć że, byłeś jednym z najlepszych. :)

PS. Grafika nie jest najgorsza ale zawsze mogła być lepsza. Oczywiście doceniam że chciało ci się to robić Rimuel, bo nie każdy ma do tego talent.

Rimuel
04-17-2014, 09:24 PM
PS. Grafika nie jest najgorsza ale zawsze mogła być lepsza. Oczywiście doceniam że chciało ci się to robić Rimuel, bo nie każdy ma do tego talent.


Ja talentu na pewno nie mam :) pomęczyłem się okolo półtorej godzinki i wyszło mi takie coś :) Zawsze mozna coś ulepszyc jak by się komuś chciało :)

Gonzo772011
04-17-2014, 11:00 PM
Jak dla mnie wszystko jest ok oprócz tego złotego czegoś na górze. :)

Rimuel
04-18-2014, 09:42 AM
http://s6.ifotos.pl/img/kwiecie20_exsnarq.jpg
Tutaj troszkę rozjaśniona żeby nie wygladała aż tak szaro :)

WhiteRoman
04-18-2014, 11:58 AM
Bardzo ładna.

Zielander
04-18-2014, 04:16 PM
Mam pytanie: W jaki sposób dowiemy się kto zajął dokładnie 5, 6, 7 i 8. miejsce w piątkowym turnieju?
Do tej pory byli to po prostu przegrywający w ćwierćfinale, opisywani jako miejsca 5-8.
Może jakiś dodatkowy miniturniej między tymi czterema osobami?
Chyba, że poprzydzielasz im pozycje na podstawie końcowego miejsca, które zajmie ich pogromca. :)

guest-fVDcHls3
04-18-2014, 05:05 PM
Rimuel bardzo ladna grafika :) mimo ostrej konkurencji udalo ci sie wygrac i to twoja grafika bedzie oficialna kwietniowa grafika eventu. Oczywiscie jesli macie pomysly na przyszly miesiac slijcie je do mnie pm'ami! :)

Co do nagrod to pamietajcie, ze za szwajcary i turnieje tez dostajecie nagrody a ten turniej to tylko wisienka na torcie :) no i tak naprawde najwazniejszy jest tytul!


Mam pytanie: W jaki sposób dowiemy się kto zajął dokładnie 5, 6, 7 i 8. miejsce w piątkowym turnieju?
Do tej pory byli to po prostu przegrywający w ćwierćfinale, opisywani jako miejsca 5-8.
Może jakiś dodatkowy miniturniej między tymi czterema osobami?
Chyba, że poprzydzielasz im pozycje na podstawie końcowego miejsca, które zajmie ich pogromca. :)

HA! o tym nie pomyslalem zastanowie sie nad tym problemem i dam wam znac co postanowilem.

guest-fVDcHls3
04-18-2014, 05:22 PM
Dobra sprawa wyglada tak ze teraz za miejsca 5-8 zostaja przyznane 3 pkt.

Btw dodalem sznurek do postu z wynikami, jak mozna sie spodziewac Pawel na 1 miejscu :)

jkk89
04-18-2014, 05:47 PM
Szastacie tymi tytułami na forum;)

guest-fVDcHls3
04-22-2014, 03:38 PM
aktualizacja wynikow

Pawel999k na 1 miejscu z duza przewaga ;)

guest-fVDcHls3
04-23-2014, 08:18 PM
sktualizacja wynikow

niech ktos powstrzymie Pawla! Ma juz 13 pkt przewagi nad 2 kondzio.games ;)

guest-fVDcHls3
05-04-2014, 08:14 PM
Aktualizacja wynikow.

guest-fVDcHls3
05-07-2014, 04:29 PM
Zapraszam do kwietniowego watku, pojawila sie ostateczna pktacja i informacja o nagrodach (czekamy jeszcze na losowanie 1 szcesliwca :P) oraz informacje dotyczace turnieju finalowego! zapraszam do lektury.

Dodatkowo pojawil sie watek z punktacja za miesiac maj! Powodzenia!

Wyniki maj: http://forums.ubi.com/showthread.php/877086-omiesi%C4%99czne-mistrzostwa-polskiego-community-wyniki-maj-2014?p=9956069#post9956069