PDA

View Full Version : Ogólne "zażalenie" wobec gry.

cRuxik
04-11-2014, 10:25 PM
Witam, z pewnością nie mam dużo tutaj do rozstrzygania czy ubiegania, bo otóż jestem początkującym graczem tej gry, jako iż posiadam dopiero 19lvl, ale mam kilka zażaleń wobec gry. Głównym z nich są przede wszystkim KODY PROMOCYJNE, -> tak jest, wiele osób, "elita, czy śmietanka" DOC'a, takie kody powykorzystywała, a początkujący gracze, którzy zaczynają nie mają okazji... dlaczego? dlatego że kody trwają 1 dzień a jak nie, to czasami po 1 czy 2 godziny, i później amen kody wygasają i nie ma możliwości jakiejkolwiek aby użyć takiego kodziku a jak wiemy wiele osób pracuje, albo ma szkołę/studia i nie jest naprawdę w stanie siedzieć 24/7 i czatować nad tym by wyłapać cokolwiek, kiedyś się zaczynało, to na start dostawało się jakieś ciekawe karcioszki żeby można było pograć cokolwiek, i grało się przyjemnie, teraz są dostępne dwa kody dla początkujących, które dają kompletnie NIC. Dużo ciekawych kodów było rozdawane, które trwały praktycznie chwilę, zazwyczaj nawet informacje, że takie kody są rozdawane (np. stream), wiedza tylko zaawansowani gracze gry, a newbie nie ma jak się dowiedzieć.

Wiele osób chciało by zagrać, rozpocząć grę od początku, ale jak zależnie od tego, kiedy zacznie się gre, ktoś ma większe szanse, by szybciej się wybić (bo oczywiście kiedyś było sporo kodów) a teraz, to jest naprawdę ciężka gra, i nie zależy ani od szczęścia ani od umiejętności...

Drugą kwestią którą chciałem poruszyć, to Achievementy, -> również, stara elita DOC'a, porobiła achievementy, i odpukać i dać nowe, i się ludzie wszyscy cieszą. Co z początkującymi? Jest np. sporo achievementów łatwych, ktorych nie zdążyłęm zrobić ani np. moi koledzy co mają mniejwięcej 25-30lvle, a były tam nagrody ciekawe w postaci seali (pieczęci)