PDA

View Full Version : Who else thinks they should have used a diffren't assassination for the E3 Demo?



iPlunder
07-20-2007, 10:35 PM
i mean, the way that you push the gaurd off then fight the guys then chase him, they picked the only assassination that looks so, "linear". For those who arn't people who study the game (like lots of people on here, like myself) you ay have been turned off to the game thinking its sort of a linear looking game. Any one agree?

deskpe
07-20-2007, 10:37 PM
yeah kinda agree, maybe its the one missions that has the least spoilers to it


haah i shouldn't have watched it at all, now the talel mission is gonna be no fun when we know its a trap [well it will be fun but you know..]

BUSTALOT
07-20-2007, 10:39 PM
i do to a certain extent but as jade said this is one of the only assassinations where he is in the open for you to find... cuz its a setup... now if they showed one of the assassinations that takes alot of work for you to find the guy in a well guarded building i would be pissd cuz that would ruin my experience down the road.

iPlunder
07-20-2007, 10:39 PM
Well we all wouldn't have know it was a trap if jade hadn't said, its a trap

(sarcasm)

Boromir323
07-20-2007, 10:41 PM
Personally I think its because Talal isnt a historical figure that everyone knows about. If they had used a Saladin mission, it might have ruined some of the game. Talal didnt even have a last name in the segment they showed so he seems vague compared to, say William de Montferrat.

iPlunder
07-20-2007, 10:46 PM
well i dont know any of the histroical figures from the third crusade

BUSTALOT
07-20-2007, 10:51 PM
boromir you only know about William de Montferrat cuz you watched that video and then searched about him dont even try to say your an all knowing wizard jew.

deskpe
07-20-2007, 10:54 PM
haha thats so funny when jade says its a trap...... *is easily amused*

Boromir323
07-20-2007, 10:58 PM
Originally posted by BUSTALOT:
boromir you only know about William de Montferrat cuz you watched that video and then searched about him dont even try to say your an all knowing wizard jew.

Thank you. I'm glad your jealous enough of my all-knowing-ness to resort to racism!

iPlunder
07-20-2007, 11:08 PM
being jewish isn't a race, so its not racist, its sacrelegious. so it proves he's not all knowing

Boromir323
07-20-2007, 11:09 PM
Hahaha thanks Plunder http://forums.ubi.com/images/smilies/16x16_smiley-very-happy.gif

iPlunder
07-20-2007, 11:11 PM
I are a good thinker. lol

Boromir323
07-20-2007, 11:13 PM
Yuss you are lol

iPlunder
07-21-2007, 01:04 AM
i think they should hav showed the same demo at e3 06, just a diffrent way of assassinating him

Drunkspleen
07-21-2007, 01:15 AM
Originally posted by iPlunder:
Well we all wouldn't have know it was a trap if jade hadn't said, its a trap

(sarcasm)

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:LyXTceVxk8WJ4M:http...d/26788-2/ackbar.jpg (http://tbn0.google.com/images?q=tbn:LyXTceVxk8WJ4M:http://photo.gangus.com/d/26788-2/ackbar.jpg)

iPlunder
07-21-2007, 01:16 AM
hahaha.. that kinda creeped me out