PDA

View Full Version : Assassin´s Creed Brotherhood (PC) Uncut

BlackDusty
03-30-2011, 11:40 AM
Wenn ich mir Assassins Creed über den UBISOFT-SHOP bestelle, bekomme ich da die Uncut VERSION oder doch die USK-geschnittene Version?

Danke im voraus für eine Antwort. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

ThaWhistle
03-30-2011, 12:16 PM
psst. these forums are for english speakers.

Lord_Ethcaz
03-30-2011, 01:14 PM
Originally posted by BlackDusty:
Wenn ich mir Assassins Creed über den UBISOFT-SHOP bestelle, bekomme ich da die Uncut VERSION oder doch die USK-geschnittene Version?

Danke im voraus für eine Antwort. http://forums.ubi.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

Hallo, ich höffe das sie englisch spräche, weil mein Deutsch sehr schlecht ist. Aber, was meinst USK? Und welcher shoppe meinst du, Steam? Und als lätste, welches versione von AC wölst du kaufen, Brotherhood? Oder eine ältere?
Aber vieleicht könst du sich auf englisch erklaren? (Ich höffe das du mein Deutsch hast verstehen ? :P)

So, for the English speaking people: he's asking which version he'll get, when he buys Assassin's Creed from the Ubisoft-shop (webshop I guess, or Steam?). The Uncut version, or USK-cut (whatever that might be? :P)

I wouldn't know, just translating...

Fuchus
03-30-2011, 01:17 PM
Es gibt garkeine cut version, alles ist uncut. Von daher ist es ziemlich egal von wo du kaufst.

(It doesnt matter where you are going to buy it, since there is no such cut version.)

BlackDusty
03-31-2011, 07:59 AM
Thanks for the answer!

And sorry that i used GERMAN.

un_synapse
03-31-2011, 10:41 AM
AC:B was censored in Germany?

thales.100
04-01-2011, 06:28 AM
Originally posted by crkinard:

I think ALL games are censored in Germany.

AJ_Rimmer_Bsc
04-01-2011, 08:30 AM
Originally posted by thales.100:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by crkinard:

I think ALL games are censored in Germany. </div></BLOCKQUOTE>

one of the pron centers of the world censors games ?

no way