PDA

View Full Version : Userinterface without text

Nachtpfiffel
07-12-2020, 10:28 PM
Hi there,
When I start the game I just see the userinterface without any text, I only have a red button.
After that I see my username and underneath an area, that looks like I have to type something in- just that it does not react to keyboard input.
The first time I started the game there was a question if I want to adjust the settings according to my system- but no settings came- just the already mentioned error.
Apparaently I'm not the only person with this problem (according to steam community)

When I try your offlineautoupdater it just says the game is not installed.or already up to date.

Moin Zusammen,
Wenn ich das Spiel starte kommt nach dem Erscheinen der Logos etc. nur ein Hinweis Fenster ohne Text und nur mit der Möglichkeit einen Button zu drücken. Danach sehe ich meinen Nicknamen und ein Feld in das man zu schreiben können scheint. Es ist aber nicht möglich dort etwas einzugeben.
Ich habe am Anfang, als ich gefragt wurde ob ich die Grafikeinstellungen anpassen möchte auf ja geklickt, es kam aber gar kein Menü- sondern direkt das Spiel mit der unüberwindbaren Anfangsbarriere.
Habt ihr hierfür eine Lösung?

Ubi-TheBerry
07-16-2020, 11:12 PM
Hey there Nachtpfiffel!

Sorry to hear you're having issues.

Please give the steps (https://support.ubisoft.com/en-GB/faqs/000025947/Basic-PC-Troubleshooting/) in our guide a try.

Feel free to let us know if you're still having trouble. A screenshot or video clip of the issue would also be appreciated.

Thank you!