PDA

View Full Version : Trackmania Turbo Finland Team & Players

Nealthh
03-17-2016, 08:11 AM
Hei,

En tiedä onko tämä oikea paikka aloittaa tällästä viesti ketjua, mutta täytyy sitä jotenkin aloittaa eli olen siis perustamassa uuteen Trackmania Turboon suomalasta tiimiä Xbox onen puolella ja miksei myös PS4:n puolelle jos suomalaisia pelaajia löytyy. Itse olen pelannu trackmaniaa yli 5 vuotta pc:llä eli kokemusta löytyy. Tiedän betan testanneena, että suomalaisia pelaajia kyllä on joten olisi mahtavaa jos tänne voitaisiin aloittaa jonkinlainen keskustelu siitä ketkä olisivat halukkaita hyppäämään tiimiin mukaan!

Minut löytää Xbox:lla nimellä -> Nealthh

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey,

This is Trackmania turbo finland team thread, but yes others can post feedbacks here. I start to make new trackmania turbo team and i want you!
So please and post here if you are interesting this amazing idea! :)

Thanks, Nealthh

EX-sLay3r
03-22-2016, 01:07 PM
I'm in! Kuten jo tiedätkin. ;)

kaa0skrisse
03-22-2016, 06:01 PM
PS4 - vois löytyä kiinnostusta riippuen vähän mitä kaikkea homma sisältää. *palkintorahojen kiilto silmissä - toivottavasti syntyy jonkinlainen esports scene jne* ;)