PDA

View Full Version : [Czas Odnowy] Przerwa techniczna !



Retazar
04-14-2015, 08:52 PM
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t1.0-9/s600x600/11130117_946388442049012_140319557687919424_n.jpg? oh=df13b56cb38309c11dea0f09b8368473&oe=55A58C96&__gda__=1437352624_48198a44a0914893132c7b2a697dc37 6

Czempioni!
Przerwa techniczna związana z wydaniem nowego dodatku rozpocznie się 15.04.2015 o godzinie 8 rano, czasu polskiego

blazius1
04-15-2015, 07:30 AM
Czy była zapowiedź że to juz dzisiaj? Streamów nie odlądam i jestem do tyłu.

tm1993tore
04-15-2015, 07:36 AM
Do której potrwa ta aktualizacja ?

Fleshwriter
04-15-2015, 08:16 AM
Dokładnie. Do której przewidywane jest wdrożenie?

Retazar
04-15-2015, 09:35 AM
Dokładnie. Do której przewidywane jest wdrożenie?

Nie mam jeszcze informacji o godzinie zakończenia ale jak na razie wszystko przebiega ok :)

SkullGarden
04-15-2015, 09:43 AM
"Wprowadź klucz aktywacyjny" to jakieś celowe zabezpieczenie na czas patchowania czy nawet DoC zwariował?

Xelscior
04-15-2015, 01:57 PM
Serwery Steam umożliwiły już zaktualizowanie klienta gry, ale wciąż jeszcze jest niemożliwe zalogowanie się. Generalnie co jakieś pół godziny szukam sygnałów od BB o której mniej więcej serwery gry ruszą. Zdaję sobie sprawę, że zawsze trzeba przy takich okazjach sprawdzić wszystko kilka razy, ale jednak chciałoby się już zagrać :P

LORD-LYNXxx
04-15-2015, 02:24 PM
Ekran bez zmian. Stacjonarnie loader sie odpala ale nie pobiuera jeszcze update'u.

Retazar
04-15-2015, 02:29 PM
Jesteśmy już bliżej niż dalej :) Jeszcze trochę!

tm1993tore
04-15-2015, 02:32 PM
Zastanawia mnie Co można tak długo zmieniać w grze , która ma wielkość nie całe 0.5 gb , a sam dodatek wielkość 119.2 mb :)

Demonclaw00
04-15-2015, 02:47 PM
Śmieszne i tyle jeszcze tylko kolejne 5 h ;)

kostekzg10
04-15-2015, 02:55 PM
heheh byle by nie kolejne 5h, bo siedze juz od 10 czekam

Takeiteasy...
04-15-2015, 03:13 PM
https://www.youtube.com/watch?v=5HNr3btaKgM

SkullGarden
04-15-2015, 03:31 PM
Ten filmik... aż się smutno zrobiło... :(

Ernst00
04-15-2015, 03:47 PM
Ta przerwa na transfer międzyserwerowy, co miała trwać 2 dni, trwała krócej niż wgranie tego dodatku :(

slingers87
04-15-2015, 03:56 PM
witam graczy...totalna masakra ta nowa firma przegina Na maksa w ogóle nie nie chce sie instalowac ten Dodatek ... Jak byl Ubisoft gram w 3 lata Doc j to Nigdy Nie było Problemów z akualizacja ..
to programisci, informatycy ktoręch znam Lepiej i szybciej wykonaliby ten Dodatek ... ta firma to Totalni Amatorzy Nic nie potrafiacy w miare zrobic ....
WIELKI ZAL ZE ubisofta Już nie ma ... Mogli choc Komus na jakimś poziome dac ta gre ...wiem pisze troche nie po polsku bo mieszkam w Polsce od niedawna...
gram na chinskim dodatku tam Już Dawno Wszystko dobrze działa. ..
pozdro

n1zedi
04-15-2015, 04:00 PM
witam graczy...totalna masakra ta nowa firma przegina Na maksa w ogóle nie nie chce sie instalowac dziesięciu Dodatek ... Jak byl Ubisoft gram w 3 lata Doc juz by Nigdy Nie było Problemów z akualizacja ..
do programisci, informatycy ktoręch znam Lepiej i Faster wykonaliby dziesięciu Dodatek ... ta firma do Totalni Amatorzy Nic nie potrafiacy wag miare zrobic ....
WIELKI ZAL ZE ubisofta Już nie ma ... Mogli choc Komus na jakimś poziome dac ta gre ...
pozdro

To po polsku ? :O

Co do dodatku to mam nadzieję, że warto było czekać tyle czasu i nie będzie jakiś niemiłych niespodzianek :)

dobekdobson
04-15-2015, 04:13 PM
Retazar zlituj się i daj nam jakieś info proszę :)

Retazar
04-15-2015, 04:17 PM
Retazar zlituj się i daj nam jakieś info proszę :)

Sam na nie czekam :confused:

Ernst00
04-15-2015, 04:18 PM
Aktualizacja zaczęła się wreszcie pobierać :)

Ardorucis
04-15-2015, 04:24 PM
Mam 100%, ale serwer jest nadal żółty i przycisk PLAY nie jest dostępny :(

jander81
04-15-2015, 04:25 PM
Korzystam z wersjii launcherowej i jak mam być szczery to czuje się jakbym miał modem 56kb,coś te servery wam chyba lekko niedomagają.

kostekzg10
04-15-2015, 04:30 PM
ja nadal nie moge pobrać dodatku masakra

tm1993tore
04-15-2015, 04:34 PM
Nie no blue byte bije rekordy w szybkości aktualizacji , 120 mega w 10 godzin, zostałem rozbrojony że aż tak szybko dają ten dodatek , kurczę do już szybciej bym pobrał GTA V i zdążył pograć :)

Ernst00
04-15-2015, 04:50 PM
Aktualizacja pobrana, ale grać sie jeszcze nie da :(

Opillo
04-15-2015, 05:03 PM
Wchodząc na sklep DoC przez stronę duel of champions - dostępne już są pakiety ToR:

Zwykłe za - 25000 golda
Premium za - 175 seali
Box za - 1400 seali

SkullGarden
04-15-2015, 05:06 PM
Eeeee "Grzechy zdrady" nadal 20 koła? :confused:

Ardorucis
04-15-2015, 05:12 PM
Wchodząc na sklep DoC przez stronę duel of champions - dostępne już są pakiety ToR:

Zwykłe za - 25000 golda
Premium za - 175 seali
Box za - 1400 seali

Serio za pakiety, w których większość to przedrukowane karty, trzeba będzie wydać więcej niż za poprzedni dodatek? Przy takich cenach będzie baaardzo trudne uzbieranie nowych kart, przy takiej ilości epików, bohaterów i rzadkich...

tm1993tore
04-15-2015, 05:14 PM
No brawo , nie dość że drożej niż wcześniejsze dodatki , to jeszcze tylko 24 nowe karty , a i tak starzy gracze mają te 146 starych kart które przywracacie :)

Lorenthiel
04-15-2015, 05:15 PM
Chyba zawsze ludziom bedzie źle... Kiedyś trzeba bylo czekac 3 tygodnie zeby dostac karty z nowego dodatku za złoto.. teraz masz je od razu! Co prawda za zwiększoną cenę - no ale ciągle można kupić je od razu, albo poczekać :) Moim zdaniem dobre rozwiązanie.

Volverth
04-15-2015, 05:17 PM
25 k golda za tak duży dodatek to naprawdę drogo :( Szczególnie, że i tak większość tych kart się ma i w praktyce będzie się celowało jedynie w te 24 których się nie ma, co będzie naprawdę frustrujące... Taka cena byłaby odpowiednia, powiedzmy dla Zguby Gryfa - tam pakiet kosztował 20 k, a tak naprawdę uzbierać cały dodatek było dość łatwo, bo było 2x mniej kart niż teraz, a ponadto epików nie zbierało się po 4 a jedynie 1, bo dodali wtedy same unikaty.

Aron93
04-15-2015, 05:19 PM
Martwi mnie, że box ma kosztować 1400, liczyłem na 1250 i wtedy mógłbym sobie go zafundować.

tm1993tore
04-15-2015, 05:19 PM
Lorenthiel naprawdę ? powiedz mi bo grasz w to od pewnie dawna , ile z tych 170 kart masz już na koncie ? naprawdę myślisz że fajnie tak być traktowanym , że dowiadujesz się że stary gracz prawie nie odczuje dodatku , nowi , będą musieli się nieźle namęczyć by zebrać te 170 kart , gdzie większość graczy ma te 146 kart :)

Lorenthiel
04-15-2015, 05:23 PM
Lorenthiel naprawdę ? powiedz mi bo grasz w to od pewnie dawna , ile z tych 170 kart masz już na koncie ? naprawdę myślisz że fajnie tak być traktowanym , że dowiadujesz się że stary gracz prawie nie odczuje dodatku , nowi , będą musieli się nieźle namęczyć by zebrać te 170 kart , gdzie większość graczy ma te 146 kart :)

Gram od roku, ale nie mam jeszcze wszystkich kart w 4 kopiach(aczkolwiek wiekszosc tak). Moim zdaniem chyba lepiej móc teraz kupic dodatek za zloto(który w czasie na moje oko potanieje jeszcze) niz czekac na to 3 tygodnie? Poza tym BB musi na czyms zarobic - ich model biznesowy był NAPRAWDĘ hojny. Projekt jesli ma byc utrzymywany i rozwijany musi być rentowny a Ubi nas rozpieszczało. Taka jest prawda. (I zaraz poleci we mnie fala hejtu - ale wystarczy popatrzec na HS i sie sami przekonacie)

kostekzg10
04-15-2015, 05:24 PM
jak ktoś ma kase kupi duży zestaw, jak nie zostaje opcja za 25k golda jak dla mnie nie jest żle. Bardziej mnie denerwuje fakt ze cały dzień nie można pograć :mad:

Ernst00
04-15-2015, 05:24 PM
Our engineers have identified an issue in the final stages of deployment to the live environment. We are working hard to resolve this. Thank you for your continued patience

Nasi inżynierowie zidentyfikowali problem w końcowej fazie wdrażania do środowiska na żywo. Ciężko pracujemy, aby rozwiązać ten problem. Dziękujemy za okazaną cierpliwość.

Aron93
04-15-2015, 05:24 PM
Jeśli cena boxa rzeczywiście będzie 1400, to chyba prędzej kupię box z Powstania Pustki lub Herolda Pustki.

Opillo
04-15-2015, 05:24 PM
Martwi mnie, że box ma kosztować 1400, liczyłem na 1250 i wtedy mógłbym sobie go zafundować.

No mi 60 pieczęci brakuje :(

tm1993tore
04-15-2015, 05:27 PM
Lorenthiel tu nie chodzi o ceny za pieczęcie , spoko ich wola , ale frustrujące jest to że czekać cały dzień by pograć , przed grą widzisz ceny dodatku w sklepie :) a nowi jak zawsze nie wydasz kasy nie pograsz sobie na poziomie :)

SkullGarden
04-15-2015, 05:27 PM
Jeśli cena boxa rzeczywiście będzie 1400, to chyba prędzej kupię box z Powstania Pustki lub Herolda Pustki.

Ofc, bardziej się opłaca box z dziedzictwa... Złoto i tak trzeba będzie na coś wydawać więc będzie czas na zakup pakietów z nowego dodatku ;)
P.S. Jak dla mnie Emilio mógłby wrócić... Efekt prawie ten sam. ;]

twardy_
04-15-2015, 05:28 PM
Lorenthiel tu nie chodzi o ceny za pieczęcie , spoko ich wola , ale frustrujące jest to że czekać cały dzień by pograć , przed grą widzisz ceny dodatku w sklepie :) a nowi jak zawsze nie wydasz kasy nie pograsz sobie na poziomie :)

dorosniesz to zrozumiesz skad sie biora pieniadze i dlaczego takie firmy jak ubisoft nie sa caritasem
gra jest free to play - nie mozna za duzo wymagac

kostekzg10
04-15-2015, 05:30 PM
Our engineers have identified an issue in the final stages of deployment to the live environment. We are working hard to resolve this. Thank you for your continued patience

Nasi inżynierowie zidentyfikowali problem w końcowej fazie wdrażania do środowiska na żywo. Ciężko pracujemy, aby rozwiązać ten problem. Dziękujemy za okazaną cierpliwość. Jestem Ciekaw ile to jeszcze im zjamie

tm1993tore
04-15-2015, 05:30 PM
Twardy Stać mnie na grę , ale to jest śmieszne i obawiam się że to kolejna firma niemiecka , która tylko liczy na kasę . ( Aeria Games filia w europie a dokładniej w niemczech , doprowadziła też jedną grę do stanu że nie licznych było stać na grę)

A-100-N
04-15-2015, 05:30 PM
Faktycznie Emilio był całkiem OK
Mnie martwi jedno. Jak widzę wpisy typu "cały dzień czekam zeby pograć" to sie tylko uśmiecham :)
Na szczęsie nie mam takich problemów emocjonalnych :D

Lorenthiel
04-15-2015, 05:30 PM
Lorenthiel tu nie chodzi o ceny za pieczęcie , spoko ich wola , ale frustrujące jest to że czekać cały dzień by pograć , przed grą widzisz ceny dodatku w sklepie :) a nowi jak zawsze nie wydasz kasy nie pograsz sobie na poziomie :)

Ja nie mówię o pieczęciach tylko o całym modelu biznesowym. Ubi nas rozpieściło, a i tak bedzie nas stac aby kupic 1 pakiet dziennie robiąc daily( no okolo -zalezy od dlugosci pojedynków). W HSie raczej jest to niemożliwe bez większego grindu. Naprawde nie ma na co narzekać :) Wiem że to troche wplynie na kieszenie graczy f2p, no ale ciągle MOIM ZDANIEM model biznesowy tej gry jest dość hojny :) Poza tym co do grania na najwyzszym poziomie to bardzo latwo jest zlozyc topdeck - w przeciwienstwie to tak namiętnie cytowanego przeze mnie HSa. Także naprawdę nie jest tak źle jak się Wam wydaje :)

jander81
04-15-2015, 05:32 PM
Jeśli pakiety będą od razu za złoto to ja jestem zadowolony. Wole takie rozwiązanie niż czekanie na karciochy 3 lub więcej tygodni. Może za tą bańke co mam kupie 40 nie 50 pakietó ale za to od razu. Jedyne co mnie boli to fakt że lvl to zawsze był boosterek teraz musze dokładać:P

Ardorucis
04-15-2015, 05:34 PM
Nie wszystkich stać na pakiet dziennie, ja na przykład zwyczajnie nie mam tyle czasu, by robić codziennie wszystkie daily, a chciałabym móc grać na poziomie. Tak więc podrożenie pakietów za złoto mnie osobiście zabolało. Nie mam milionów odłożonych, a i poprzednich dodatków nie udało mi się skompletować. Dlaczego więc ceny nie mogły zostać takie, jakie były?

Xelscior
04-15-2015, 05:36 PM
Cierpliwość cierpliwością, ale niestety przez fakt, że aktualizacja trwa ponad dziesięć godzin, wypróbować go będę mógł przez swoje obowiązki dopiero w sobotę. Może więc jakaś rekompensata od BB? Po 1 pakiecie z nowego dodatku dla każdego gracza za każdą godzinę aktualizacji? :P

tm1993tore
04-15-2015, 05:37 PM
Czemu każdy porównuje Doc do hs , 2 inne firmy , 2 różne polityki , a firmy niemieckie za przeproszeniem ale to zawsze leci na kasę swoich graczy nie licząc się z ich zdaniem

Opillo
04-15-2015, 05:39 PM
Uwaga!!!

Zmiana cen:

Box 1250
Superpakiet 150
Zwykłe pakiety zniknęły

http://i.imgur.com/04EYpxM.png

Lorenthiel
04-15-2015, 05:40 PM
Czemu każdy porównuje Doc do hs , 2 inne firmy , 2 różne polityki , a firmy niemieckie za przeproszeniem ale to zawsze leci na kasę swoich graczy nie licząc się z ich zdaniem

Bo biznes to biznes - a Blizzard jest najlepiej prosperująca firmą jesli chodzi o karcianki(no i Wizardsi tez, ale tam jest jeszcze drozej choc robia ta karcianke f2p ). Polityka jest taka żeby dużo zarobic - nikt nie pracuje za darmo, nie oszukujmy się ;)

Lorenthiel
04-15-2015, 05:41 PM
Uwaga!!!

Zmiana cen:

Box 1250
Superpakiet 150
Zwykłe pakiety zniknęły

To sugeruje zebysmy z ta dyskusją chyba poczekali na włączenie serwerów :P

SkullGarden
04-15-2015, 05:41 PM
Okiiii czas łapać za popcorn i obserwować wątek ;D

tm1993tore
04-15-2015, 05:43 PM
Taa nie zdecydowanie prowadzących , ja zamiast pisać wolał bym grać , widać fajnie bb informuję swoich przedstawicieli :)

Lorenthiel
04-15-2015, 05:43 PM
Okiiii czas łapać za popcorn i obserwować wątek ;D

Przecież nikt się nie kłóci i nie wyzywa - prowadzimy kulturalną dyskusję czyż nie? :o

SkullGarden
04-15-2015, 05:45 PM
Nawet kulturalne dyskusję bywają emocjonujące ;]
Noooo GZ w końcu za 15k widzę... To mi się podoba.

twardy_
04-15-2015, 05:45 PM
Bo biznes to biznes - a Blizzard jest najlepiej prosperująca firmą jesli chodzi o karcianki(no i Wizardsi tez, ale tam jest jeszcze drozej choc robia ta karcianke f2p ). Polityka jest taka żeby dużo zarobic - nikt nie pracuje za darmo, nie oszukujmy się ;)

ja mam wrazenie, ze ludzie w BB pracuja za free, tylko i wylacznie dlatego, ze ich rodziny sa przetrzymywane jako zakladnicy... a ta ich byle jaka robota jaka odwalaja to tylko taka proba walki z przesladowcami ;)

tm1993tore
04-15-2015, 05:50 PM
hahaha Twardy wygrałeś pobyt w sejmie RP

Xelscior
04-15-2015, 05:53 PM
Swoją drogą, to skoro aktualizacja trwa już tak długo, to możecie ją śmiało kontynuować do soboty. Nie krępujcie się, dopiero wtedy będę miał i tak dostęp do DoC-a :)

tm1993tore
04-15-2015, 05:56 PM
Swoją drogą, to skoro aktualizacja trwa już tak długo, to możecie ją śmiało kontynuować do soboty. Nie krępujcie się, dopiero wtedy będę miał i tak dostęp do DoC-a :)

yyy głowa Cię boli , niektórzy czekają już od rana aż go dadzą a ty chcesz przedłużać do soboty ( no chyba że dadzą taką wiadomość , to spadnę z fotela i do szpitala trafię )

Xelscior
04-15-2015, 05:59 PM
Też czekam od rana, kwestia tylko jest taka że mój post jest już trochę sarkastyczny, bo czekanie przez 10 godzin na ponowne uruchomienie gry to już jednak jest osiągnięcie :P

tm1993tore
04-15-2015, 06:00 PM
Wiem o tym , mnie zastanawia jak oni to robią , że tyle im to zajmuję , bo przecież to nie jest coś wielkiego , no chyba że dla nich to pierwszy raz i to Amatorzy

SkullGarden
04-15-2015, 06:03 PM
Napotkano niespodziewany problem: karty wyświetlają się do góry nogami... :(
I teraz trzeba je ręcznie poustawiać...

tm1993tore
04-15-2015, 06:05 PM
Jaja sobie robisz ?

Xelscior
04-15-2015, 06:06 PM
Nastąpił problem i wersja gry została cofnięta do momentu z premiery dodatku "Herold Pustki". Można się tutaj już tylko śmiać :)

tm1993tore
04-15-2015, 06:08 PM
to mogli powiedzieć chociaż , dobra spi..... robotę i gra działać już nie będzie

SkullGarden
04-15-2015, 06:10 PM
Herold Pustki akurat był spoko :D
A mi ciągle brakuje kart z tego dodatku... i sztandarów więc może byyyć :D

Xelscior
04-15-2015, 06:11 PM
To co napisałem powyżej to oczywiście (marnej próby) żart, ale cóż nam pozostaje przy tych brakach komunikacyjnych ze strony BB? Sami CM-y pewnie mają dzisiaj nerwowy dzień, no ale cóż.. Nikogo nie obwiniam, ale BB powinno się zastanowić przypadkiem czy nie porwali się z DoC jak z motyką na słońce.

SkullGarden
04-15-2015, 06:12 PM
Biedny Retazar... Ciekawe co czuje jak to wszystko czyta. :D
<hugs> dla Retazara :D

//Taaaak odwrócone karty to nazwijmy to umownie "żarcik" dla rozluźnienia atmosfery...
Bo co do oczekiwania to mi osobiście witki już dawno opadły. Czekało się kilka miesięcy na info poczeka się kolejnych kilka godzin... dni... tygodni... ;)

tm1993tore
04-15-2015, 06:13 PM
Mamy Skład Adminów Amatorów , to nawet porównywalne do ...

Xelscior
04-15-2015, 06:20 PM
Jedna rzecz, ja nie mam żadnych obiekcji względem CM-ów, w tym naszego Retazara, ale raczej tego jak obecnie BB prowadzi grę. Jak na razie wygląda to na poruszanie się po omacku. Mam wrażenie, że ta załoga jest jak ta karta:
http://www.duel.acidcave.net/S07/s07_Spe_Dar_092.jpg

Bardziej jednak niż to, że poczatki ze strony nowego studia w opanowaniu technicznych i organizacyjnych aspektów gry irytuje mnie brak odpowiedniej komunikacji z graczami. To jest temat na inny wątek, chciałem jednak to podkreślić że do Retazara przynajmniej nie mam żadnych obiekcji za dziś:)

Opillo
04-15-2015, 06:31 PM
I znowu aktualizacja cen :

Zwykłe pakiety za 20000 golda
Reszta bez zmian

MonsterHerose
04-15-2015, 06:40 PM
Długo jeszcze bedzie ta przerwa techniczna?? Tragikomedia

jander81
04-15-2015, 06:41 PM
W te 20k nie uwierze aż tak nas nie rozpuszczą

tm1993tore
04-15-2015, 06:44 PM
Może chcą nas jakoś przeprosić (marzy)

tm1993tore
04-15-2015, 07:00 PM
no i znikły pakiety za 20k golda , oni zamiast zając się grą , to zajmują się sklepem

Ernst00
04-15-2015, 07:06 PM
Wreszcie ruszyło!

Magius121
04-15-2015, 07:06 PM
Serwer Online

jander81
04-15-2015, 07:14 PM
Lol te ceny w ołtarzu życzeń to z sufitu chyba wzięte, nie liczać faktu bycia zablokowanym

asdfg1221
04-15-2015, 07:19 PM
szkoda że CZASU ODNOWY nie ma za golda :( ciekawe po jakim czasie zrobią...

LITWINCZUK
04-15-2015, 07:25 PM
Ehh co za rozczarowanie - nowe pakiety niedostępne za złoto...

twardy_
04-15-2015, 07:28 PM
wow

kupilem boxa... na 120 kart mialem tylko 7 nowych kart, reszta to same 'przedruki' xD

SkullGarden
04-15-2015, 07:29 PM
Uuuuułaaaa tyle zmian... Tyyyle czekania... "Warto było" ;]


wow

kupilem boxa... na 120 kart mialem tylko 7 nowych kart, reszta to same 'przedruki' xD

Btw. jaki znaczek mają Twoje "przedruki"? Czasu odnowy czy starych dodatków?

MonsterHerose
04-15-2015, 07:37 PM
tyle czekania a tu taka dupa

SkullGarden
04-15-2015, 07:39 PM
Nie nooo dobry żaaart, a teraz powiedzcie gdzie ukryliście nowy dodatek?
Szwajcary -> nagrody bez zmian, nowych achievementów -> 0, ołtarz częściowo zablokowany...
Ktoś tu chyba zaległy Prima Aprilis świętuje... ;]

twardy_
04-15-2015, 07:40 PM
Uuuuułaaaa tyle zmian... Tyyyle czekania... "Warto było" ;]



Btw. jaki znaczek mają Twoje "przedruki"? Czasu odnowy czy starych dodatków?

no zgadnij, przeciez kupilem boxa ToRa, wiec maja ikonke ToRa, znowu sie robi masakryczny smietnik :/

chyba nigdy nie bylem tak bardzo rozczarowany jesli chodzi i nowy patch

Mscici33l
04-15-2015, 07:42 PM
Dla mnie na minus. Karty w ołtarzu drogie z najnowszego dodatku, droższe niż zawsze. Inne z ostatnich dodatków nie potaniały, a zawsze to miało miejsce. Brak zmiany nagród za Swissy. Te animacje- można je jakoś wyłączyć? Animacja zabierania surowców jeszcze ujdzie, ale niektóre na stworzeniach, np. strach to moim zdaniem porażka. Nie wydaje mi się, żeby ta gra potrzebowała takich zmian jakich dokonali deweloperzy.

SkullGarden
04-15-2015, 07:43 PM
Nie chciałam przerywać farmienia kart królików więc dopiero przed chwilą zajrzałam do DoCa.
I chyba jednak wrócę do poprzedniego zajęcia. ;]

Miałam po prostu nadzieję, że karty "powrócą" w swoim pierwotnym stanie (co umożliwiłoby chociaż zrobienie kilku achievementów). Ale w takim układzie to mi ten dodatek nie jest do niczego potrzebny... Niestety.

asdfg1221
04-15-2015, 07:47 PM
wszystko na minus, nawet animacje rozgrywki to porażka i nie da się tego wyłączyć

SkullGarden
04-15-2015, 07:50 PM
I nawet nie mogę obejrzeć czyjegoś meczu bo non stop wywala błąd. <3

tryt1
04-15-2015, 07:51 PM
Paweł999l mi przed chwilą napisałał, że po 485 godzinach.

Morbid_Sinner
04-15-2015, 07:52 PM
Miało być odrodzenie DoCa ale nie bardzo wyszło. 3 miechy opóźnienia względem chińskiej wersji tłumaczone balansem a jedyna zmiana tak naprawdę to brak draftu. Do tego te animacje, które złapały falę hejtu już na samym początku no ale po co słuchać graczy.

Opillo
04-15-2015, 08:00 PM
I nawet nie mogę obejrzeć czyjegoś meczu bo non stop wywala błąd. <3

A grać możesz normalnie? Bo mi przy oglądaniu też crashuje.

SkullGarden
04-15-2015, 08:02 PM
A grać możesz normalnie? Bo mi przy oglądaniu też crashuje.

Tak, na szczęście meczu nie wywala. Z tego co zauważyłam to kilka achievementów po prostu wróciło... Np. "otwórz pakiet", "edytuj talie"...
Albo to zwykły bug...

Dagnir_Smauga
04-15-2015, 08:16 PM
Paweł999l mi przed chwilą napisałał, że po 485 godzinach.

Że co dokładnie po 485 godzinach?


Co do dodatku. Jest jeszcze gorzej niż się spodziewałem. :cool:

Morbid_Sinner
04-15-2015, 08:19 PM
Za tyle godzin będą dostepne karty z ToR'a w ołtarzu

twardy_
04-15-2015, 08:41 PM
20 dni?, wiec pewnie za tyle samo czasu bedzie ToR dostepny za golda...

Morbid_Sinner
04-15-2015, 08:45 PM
Nieistotne, DoC dzisiaj oficialnie umarł xd

Poleca ktoś jakąś karciankę?

SkullGarden
04-15-2015, 08:48 PM
Tak sobie teraz pomyślałam... bo podczas aktualizacji można było podglądać sklep przez stronę DoCa, pakiety ToR były wtedy za złoto... Nie wiem czy można było je wtedy normalnie kupić(głupia nie spróbowałam), ale co jeśli tak... czy to by znaczyło, że wszyscy jesteśmy frajerami...? :confused:

Xelscior
04-15-2015, 08:52 PM
Czytałem o przypadkach, w którym nawet próba zakupu pakietów ze sklepu za złoto przez stronę internetową skutkował wyskoczeniem błędu i "unieważnieniem" transakcji. W każdym bądź razie, tej grze nie pomoże już udostępnianie jakichkolwiek pakietów za złoto. W chwili obecnej pacjent leży pod respiratorem na stole operacyjnym i jest generalnie w stanie agonalnym.

GeishaGoner
04-15-2015, 10:01 PM
Super aktualizacja... kolejne przedruki pogłębiające tylko burdel w kontekście otchłani...jakby base2 mało syfu zrobił, świetny temat na kolejny debilny achivment pt."zbierz jeszcze raz wszystkie karty, które i tak już masz". Do tego żałosne "efekty", które tylko dekoncentrują i psują przejrzystość rozgrywki. Chyba ktoś doszedł do wniosku, że skoro hearthstone zarabia i tam karty coś robią to tutaj też trzeba naciapać...niech ten mądry ktoś się teraz tym delektuje, bo ja nie zamierzam.

tryt1
04-15-2015, 10:02 PM
"Że co dokładnie po 485 godzinach?"
"Za tyle godzin będą dostepne karty z ToR'a w ołtarzu "
"20 dni?, wiec pewnie za tyle samo czasu bedzie ToR dostepny za golda... "
Prawdopodobnie tak, chociaż nie są to potwierdzone informacje.

SkullGarden
04-16-2015, 12:18 AM
Ten dodatek powinien się nazywać "Czas zwijać interes"... Ewentualnie "czas zabrać się za hodowlę pieczarek". Może to by im wyszło lepiej -.-'

slingers87
04-16-2015, 02:09 AM
to blu byty to bagno badziewne to znajomi programiscie by sto razy lepiej to wykonali...ta firma to totalna kpina gorzej niz amatorka..to najlepsi gracze ktorzy znaja sie na programowaniu stworzyliby za darmo duzo lepsza gre...sam bym lepiej to wykonal...to blu byte to jacys niedouczeni partacze...
Ubisoft przejmij ponownie ta gre bo szkoda zeby sie zmarnowala...sam stworze gre w wersji kacianej realnie z wszystkimi frakcjami...te bezmózgi chca jeszcze za cos takiego pieniadze od ludzi?? niech sobie to wsadza tam gdzie słonce nie dochodzi

Retazar Ty jestes w porzadku człowiek wiem ze nie masz wpływu na to jak ta firma postepuje...i wiem że nie mozesz zle o niej pisac, mówic..
ale mi wolno o niej wyrazic swoje niezadowolenie,rozczarowanie...:(
jeszcze jest szansa jak jakas konkretna firma przejmie ta gre i ja uratuje...

SkullGarden
04-16-2015, 10:46 AM
Przecież nikt chyba nie ma zamiaru się czepiać do Retazara <3 a jeśli ktoś ma to niech porzuci ten pomysł :P

Po prostu przykry jest fakt, że było tyle szumu wokół tego dodatku, tyle czekania i oglądania po raz n-ty tych samych artów na FB... Każdy chyba się spodziewał jakiejś większej niespodzianki od BB po takim czasie. No, a jak wyszło...