PDA

View Full Version : Jezebeth 4-3-2 Porady

ElrondPL
02-09-2015, 01:47 PM
Witam,
jestem początkującym graczem (mam 11 poziom) i stworzyłem z kart które posiadam następującą talię.
http://www.mmdoctools.com/deck/4931-jezebeth-4-3-2.en.html

Prosiłbym o wskazówki jak ulepszyć moją talię. Zanim jednak zaczniecie udzielać rad prosiłbym Was o zapoznanie się z moimi pomysłami oraz zasobami jakie posiadam.

1) Bohater: Oprócz Garanta posiadam również Ignatiusa, którego udało mi się zdobyć z kupionej talii. Niestety karty które posiadałem nie pozwalały mi korzystać z umiejętności Ignatiusa tak by nie kończyło się to sromotną porażką. Testowałem różne ustawienia, lecz w końcu zrezygnowałem z wbijania 5 flag i skupiłem się na testowaniu 4-3-2, 5-4-1, 5-3-1 itd. Po kilku pojedynkach rankingowych oraz testach na gorącym krześle stwierdziłem, iż potrzebuję nieco mocniejszych czarów. Stąd decyzja o kupieniu za dzikie karty Jezebeth oraz 3 x Gejzer. Nie wiem, czy była to najlepsza decyzja, lecz jak na razie gejzery sprawują się bardzo dobrze.

2) Karty wydarzeń. 4x tydzień umarłych chciałbym zostawić w talii. Przydaję mi się, gdy chcę zabić Nadymacza Ogni Piekielnych oraz czasem Oprawcę chaosu, by przeciwnik odrzucił kartę (czasem). tego nie chciałbym zmieniać.
Aktualnie używam 4x tydzień wiedzy, co jest związane z nie używaniem stworów za 1. Co mam sensownego zamiast tego:
1x tydzień najemników,
1x Kosmiczna równowaga,
1x powstanie mówcy zaświatów.
Jak widać nie mam tych kart wydarzeń zbyt wiele. Mam oczywiście sporo tygodni fortuny. Przyznam, że tu mam problem. Jak na razie całkiem nieźle sprawdzają się te tygodnie wiedzy, ale byłabym skłonny zamienić 2 z nich na coś innego. Mile widziane są wskazówki co z tym fantem zrobić...

3) Stworzenia: